Dlaczego warto włączyć stretching do planu treningowego?

Cieszy mnie, że coraz więcej osób uczęszcza na grupowe zajęcia ze stretchingu. W dalszym ciągu jednak, jako instruktorka fitness, zdarza mi się usłyszeć komentarze uczestniczek zajęć, że te nie chcą się rozciągać. Osoby takie zaznaczają, że stretching nie pomoże im schudnąć, szkoda im na niego czasu lub najzwyczajniej nudzą się na zajęciach, na których nie wyciskają z siebie siódmych potów. Mam więc głęboką nadzieję, że poniższe argumenty przekonają wszystkich sceptyków oraz zachęcą do włączenia zajęć ze stretchingu do każdego planu treningowego.

Sierpniowy grafik zajęć fitness

Półmetek wakacji już za nami, a sezon urlopowy w pełni⛱. Jednak obserwując Waszą obecność na zajęciach, trudno uwierzyć, że to koniec lipca . Cieszy nas to bardzo. Oby tak dalej! Poniżej nowy grafik obowiązujący od 1 sierpnia. Do zobaczenia!  

Kontroluj swój trening!

Drodzy Klubowicze! Wszyscy wiemy jak ważny jest sposób wykonywania ćwiczeń oraz mierzenie postępów! W Naszej siłowni codziennie dostępny jet trener, który odpowie na wszelkie Państwa pytania. Dodatkowo przypominamy, że każdy z Was ma możliwość sprawdzenia swoich parametrów za pomocą wagi TANITA! Zapraszamy do korzystania!

Dzień Czekolady

Właściwości czekolady Właściwości czekolady są bardzo różne. Często sięgamy po nią ze względu na jej niesamowity smak lub po prostu, aby polepszyć sobie nastrój. Jak więc działa czekolada, że poprawia nasz zły nastrój?

O saunie słów kilka

Saunowanie zapewnia głębokie odprężenie, niweluje stres i zmęczenie Wspomaga oczyszczanie organizmu i poprawia kondycję skóry. Hartuje i zwiększa wydolność. Zapewnia zastrzyk energii życiowej… – pod warunkiem, że wiemy, jak korzystać z saun, by uzyskać maksimum korzyści zdrowotnych i relaksacyjnych. Zapoznaj się z zasadami poprawnego saunowania w Starym Hangarze. Dbamy o kulturę saunowania dla Twojego zdrowia, komfortu i bezpieczeństwa!

Grafik fitness ważny od 1 lipca

Co jest w stanie zmotywować Cię do treningu, gdy na zewnątrz upał? Może jest to przyjemny chłodek na siłowni, zimny koktajl albo myśl, że na zajęciach fitness będzie więcej takich osób jak Ty, a przecież w grupie zawsze raźniej. Dla tych, którzy latem nie odpuszczają i szlifują formę na wakacje, albo po prostu dbają o swoje dobre samopoczucie, przedstawiamy grafik zajęć fitness ważny od 1 lipca. Zapraszamy             Aby powiększyć grafik, należy na niego kliknąć.

Aktywna Mama

Zajęcia skierowane do świeżo upieczonych mam i ich pociech ( do 1.5 roku życia).  Podczas 55 min gimnastyki, skupiamy się na bezpiecznym powrocie do formy, wzmocnieniu mięśni przykręgosłupowych, mięśni dnia miednicy, brzucha i grzbietu. Na tych zajęciach możesz zadbać o siebie i swoje dobre samopoczucie, mając swój największy Skarb przy sobie :-). Czekamy na Was w każdy wtorek i czwartek o godzinie 11:00. A ponieważ pogoda coraz bardziej Nas rozpieszcza, planujemy wspólne wyjścia w teren, także wózki mile widziane  

Aktywne 9M

Zajęcia dedykowane przyszłym Mamom, które chcą przygotować się aktywnie do porodu. Zajęcia z elementami Pilates, Body Ball oraz Zdrowy kręgosłup, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży. Zapraszamy Poniedziałek i Czwartek o godzinie 11:00! Co nam daje aktywność fizyczna w ciąży? – lepsze dotlenienie dziecka oraz nas samych – rozwijanie świadomości własnego ciała – umiejętność niezwykle przydatna przy porodzie – nauczysz się właściwie rozluźniać mięśnie – mniejsze ryzyko wystąpienia żylaków, rozstępów, obrzęków czy skurczy łydek – panowanie nad oddechem podczas skurczy porodowych – większa tolerancja bólu – szybsza akcja porodowa – szybszy powrót do formy – prawidłowy przyrost wagi w ciąży   Główne przeciwwskazania do podjęcia aktywności fizycznej to: – cukrzyca – choroby serca – nadciśnienie – niedokrwistość – hipotrofia płodu – astma – wielowodzie/małowodzie – wcześniejsze poronienia – plamienia – ciąża mnoga Jeżeli natomiast ciąża przebiega prawidłowo i nie ma żadnych przeciwwskazań, warto podejmować aktywność fizyczną.