Opis zajęć

AKTYWNE 9M
Zajęcia dedykowane przyszłym mamą, które chcą przygotować się aktywnie do porodu. Zajęcia z elementami Pilates, Body Ball oraz Zdrowy kręgosłup, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.

AKTYWNA MAMA

Zajęcia skierowane do świeżo upieczonych mam i ich pociech ( do 1.5 roku życia).  Podczas 55 min gimnastyki, skupiamy się na bezpiecznym powrocie do formy, wzmocnieniu mięśni przykręgosłupowych, mięśni dnia miednicy, brzucha i grzbietu. Na tych zajęciach możesz zadbać o siebie i swoje dobre samopoczucie, mając swój największy Skarb przy sobie :-).

BODY SHAPE

To forma ćwiczeń fitness, która wpływa na wyrzeźbienie całej sylwetki. Na zajęciach BODY SHAPE wzmacnia się wszystkie partie mięśni, a tempo zajęć jest umiarkowane. W czasie treningu wykorzystuje się dodatkowe sprzęty.

BOOT CAMP 

Zajęcia te, opierają się na sekwencji ćwiczeń, ułożonych zgodnie z założeniem treningu obwodowego. Boot camp wzmacnia mięśnie całego ciała dużo lepiej niż inne ćwiczenia fizyczne. Poprawia kondycję, szybkość i ogólną sprawność fizyczną organizmu. Dzieje się tak dlatego, że treningi składają się z ćwiczeń wytrzymałościowych, mających na celu wzmocnienie możliwości siłowych organizmu.

BPU (brzuch, pośladki, uda)

Forma zajęć ukierunkowanych na wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii ciała. Wykorzystywany podczas treningu sprzęt (ciężarki, taśmy, bosu, piłki) pozwala na osiągnięcie lepszych efektów w krótszym czasie oraz sprawia, że trening jest ciekawszy.

CROSS TRENING
Trening ogólnorozwojowy, który pozwala na bardzo duże zróżnicowanie ćwiczeń, a co za tym idzie – na osiąganie bardzo wszechstronnych efektów. Cross trening ma całe mnóstwo zalet – pomaga zwiększyć siłę, wpływa na szybkość, zwinność i gibkość, poprawia kondycję i wytrzymałość organizmu. Co więcej, idealnie kształtuje i modeluje sylwetkę.

DANCE
Zajęcia choreograficzne, na których tańczy się do różnych gorących rytmów, począwszy od tańca nowoczesnego, hip-hopu, sexy dance, jazz czy salsę. 

DEEP WORK
To intensywny trening krążeniowo-oddechowy i trening szybkości. Charakterystyczna jest interwałowa budowa jednostki treningowej. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni ten trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową. Główną część lekcji stanowią przyspieszenia. Ta część zajęć to dynamiczne kombinacje ćwiczeń.

FIT BOX

Trening, który łączy w sobie fitness z elementami sztuk walki, takich jak box czy kickboxing. Jest to połączenie siły z gibkością i elastycznością. Poprawia koordynację, siłę i precyzję. Podczas zajęć wykorzystywany jest specjalny worek, na którym przebiega nauka sekwencji uderzeń oraz kopnięć, wykonywanych w rytm muzyki. Nie ma lepszego sposobu na rozładowanie energii a przy okazji spalenie tkanki tłuszczowej.

FIT LADY
Zajęcia prowadzone w umiarkowanym tempie, pozwalają uzyskać doskonałe efekty spalania tkanki tłuszczowej. Elementy wzmacniania pomogą równomiernie wzmocnić i wysmuklić wszystkie partie ciała, Zajęcia dla osób w każdym wieku i dla każdego poziomu zaawansowania.

JĘDRNE POŚLADKI+UDA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające dolne partie ciała, pozwalają uzyskać zgrabne nogi (uda, pośladki, łydki).

JOGA oraz JOGA/Zdrowy Kręgosłup
To zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę, ale poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu.

PILATES
Spokojny, płynny trening całego ciała, nazywany też treningiem dobrego samopoczucia. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów.

PŁASKI BRZUCH
Ćwiczenia pozwalają uzyskać mocny i płaski brzuch.

ROWERY
Jazda na rowerze w grupie w rytm dynamicznej muzyki. Z radością można na tych zajęciach spalić do 800 kcal w ciągu jednego treningu!

SENIOR
Ćwiczenia skierowane do osób starszych, poprawiające kondycję i samopoczucie, jak i zwiększające sprawności aparatu ruchowego i równowagę, przyspieszające przemianę materii, poprawiające stabilności stawów kolanowych, wzmacniające kręgosłup i stawy barkowe.

SMUKŁE RAMIONA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające ramiona, oraz całą obręcz barkową.

STEP FUNKCJONALNY
Trening polega na stopniowej nauce prostych układów z użyciem platformy zwanej stepem. Zajęcia dają mnóstwo radości, pozwalają poprawić naszą pamięć oraz koordynację ruchów, a także doskonale spalają tkankę tłuszczową. Z powodu wielokrotności powtórzeń układu, w który wkomponowane są ćwiczenia, które wykonujemy w czynnościach dnia codziennego, jest to dość intensywna forma zajęć.

STRETCH & MOBILITY

Zajęcia, na których zostaję przywrócony stan fizjologii więzadłom, stawom oraz ścięgnom. Dzięki temu, aparat ruchu jest mniej narażony na kontuzję i mikrouszkodzenia, a całe ciało nabiera gibkości i elastyczności.

SZTANGI
Trening podczas, którego używa się przede wszystkim, sztang i wolnych ciężarów. Nie ma lepszego sposobu na rozładowanie energii, a przy okazji spalenie nadmiaru tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie ciała.

TBC
Zajęcia modelujące całe ciało, prowadzone w rytm muzyki. Podczas tego treningu wykorzystuje się m.in. piłki, stepy, gumy, hantle. Są to zajęcia dla wszystkich, na każdym poziomie zaawansowania.

TRAMPOLINY

Trening na trampolinie to połączenie ogólnorozwojowego treningu z muzyką i dużą dawką dobrego humoru. Taka aktywność poprawia kondycję, modeluje sylwetkę, wyzwala endorfiny oraz spala tkankę tłuszczową. 10 minut skakania odpowiada ok. 30 min joggingu, a w czasie godziny zajęć można spalić nawet do 1000 kalorii. 

 

TRENING METABOLICZNY
Trening metaboliczny to najszybsza obecnie znana metoda podnoszenia metabolizmu, a tym samym spalania tkanki tłuszczowej przy minimalnym nakładzie czasu, za to przy maksymalnym wysiłku. 


TRENING INTERWAŁOWY

Trening interwałowy polega na przeplataniu ćwiczeń na wysokim poziomie intensywności z treningami o niskiej intensywności. Dzięki temu rodzajowi ćwiczeń można poprawić sprawność fizyczną i wydolność organizmu oraz pozbyć się paru zbędnych kilogramów.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub odczuwających problemy z kręgosłupem. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

 

 

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *