Opis zajęć

BPU (brzuch, pośladki, uda)
Forma zajęć ukierunkowanych na wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii ciała. Wykorzystywany podczas treningu sprzęt (ciężarki, taśmy, bosu, piłki) pozwala na osiągnięcie lepszych efektów w krótszym czasie oraz sprawia, że trening jest ciekawszy.

BPU/METABOLIC TRAINING
Trening metaboliczny to najszybsza obecnie znana metoda podnoszenia metabolizmu, a tym samym spalania tkanki tłuszczowej przy minimalnym nakładzie czasu, za to przy maksymalnym wysiłku. Ponieważ trening metaboliczny nie powinien trwać dłużej niż 20 – 30 min, dlatego zajęcia podzielone są na 2 części: wzmacniającą dolne partie ciała plus brzuch (BPU) oraz właściwy trening metaboliczny.

CARDIO SZTANGI
Trening interwałowy o wysokiej intensywności, bazujący na przeplataniu ćwiczeń cardio z ćwiczeniami siłowymi, podczas których używa się sztang i wolnych ciężarów. Nie ma lepszego sposobu na rozładowanie energii a przy okazji spalenie tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie ciała.

DEEP WORK
To intensywny trening krążeniowo-oddechowy i trening szybkości. Charakterystyczna jest interwałowa budowa jednostki treningowej. Praca mięśni przebiega w warunkach beztlenowych, co czyni ten trening świetnym sprzymierzeńcem z walką ze zbędną tkanką tłuszczową. Główną część lekcji stanowią przyspieszenia. Ta część zajęć to dynamiczne kombinacje ćwiczeń.

TENING LOTNIKÓW TRX

Trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.

POWER DANCE
Zajęcia choreograficzne, na których tańczy się do różnych gorących rytmów, począwszy od tańca nowoczesnego, hip-hopu, sexy dance, cheerleadingu , aż po balet, jazz czy salsę. Na zajęciach Powerdance można nauczyć się wielu elementów baletowo-cheerleadingowych , jak i również nauczyć się wielu elementów gimnastycznych np. szpagatu.

STEP BASIC
Trening polega na stopniowej nauce prostych układów z użyciem platformy zwanej stepem. Zajęcia, dają mnóstwo radości, pozwalają poprawić naszą pamięć oraz koordynację ruchów, a także doskonale spala tkankę tłuszczową.

TABATA
Trening podkręcający metabolizm i przyśpieszający spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 72 godzin po zakończeniu treningu.

TRENING INTREWAŁOWY
Różnorodna, wielopłaszczyznowa, intensywna forma ćwiczeń, które wykonujemy w czynnościach dnia codziennego. Typ ćwiczeń, które nie skupiają się na poszczególnych mięśniach ale na zyskaniu siły całego ciała, poprawia koordynację, równowagę i stabilność, mniej zużywa stawy i mięśnie, zmniejsza podatność na kontuzje, ułatwia życie codzienne.

TRENING FUNKCJONALNY
Trening funkcjonalny to rodzaj intensywnych ćwiczeń, których celem jest wszechstronne wzmocnienie mięśni bez rozbudowywania masy mięśniowej. Polega na imitowaniu ruchów, które wykonujemy na co dzień przy zwykłych czynnościach, ale w szybszym tempie i z wieloma powtórzeniami.

SMUKŁE RAMIONA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające ramiona, oraz całą obręcz barkową.

JĘDRNE POŚLADKI+UDA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające dolne partie ciała, pozwalają uzyskać zgrabne nogi (uda, pośladki, łydki).

PŁASKI BRZUCH
Ćwiczenia pozwalają uzyskać mocny i płaski brzuch.

FIT LADY
Zajęcia prowadzone w umiarkowanym tempie, pozwalają uzyskać doskonałe efekty spalania tkanki tłuszczowej. Elementy wzmacniania pomogą równomiernie wzmocnić i wysmuklić wszystkie partie ciała, Zajęcia dla osób w każdym wieku i poziomie zaawansowania.

TBC
Zajęcia modelujące całe ciało, prowadzone w rytm muzyki. Podczas tego treningu wykorzystuje się m.in. piłki, stepy, gumy, hantle. Są to zajęcia dla wszystkich, na każdym poziomie zaawansowania.

CROSS TRENING
Trening ogólnorozwojowy, który pozwala na bardzo duże zróżnicowanie ćwiczeń, a co za tym idzie – na osiąganie bardzo wszechstronnych efektów. Cross trening ma całe mnóstwo zalet – pomaga zwiększyć siłę, wpływa na szybkość, zwinność i gibkość, poprawia kondycję i wytrzymałość organizmu. Co więcej, idealnie kształtuje i modeluje sylwetkę.

INDOOR CYCLING (ROWERY)
Jazda na rowerze w grupie w rytm dynamicznej muzyki. Z radością można na tych zajęciach spalić do 800 kcal w ciągu jednego treningu!

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub odczuwających problemy z kręgosłupem. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.

PILATES
Spokojny, płynny trening całego ciała nazywany też treningiem dobrego samopoczucia. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów.

SENIOR
Ćwiczenia skierowane do osób starszych, poprawiające kondycję i samopoczucie, jak i zwiększające sprawności aparatu ruchowego i równowagę, przyspieszające przemianę materii, poprawiające stabilności stawów kolanowych, wzmacniające kręgosłup i stawy barkowe.

JOGA
To zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę, ale poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu.

AKTYWNE 9M
Zajęcia dedykowane przyszłym mamą, które aktywne chcą przygotować się do porodu. Zajęcia z elementami Pilates, Body Ball, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *