Opis zajęć

AKTYWNE 9M
Zajęcia dedykowane przyszłym mamą, które aktywne chcą przygotować się do porodu. Zajęcia z elementami Pilates, Body Ball, zakończone ćwiczeniami oddechowymi i relaksem. Trening jest bezpieczny, gdyż został dostosowany do każdego trymestru ciąży.

BPU (brzuch, pośladki, uda)
Forma zajęć ukierunkowanych na wzmocnienie oraz ujędrnienie dolnych partii ciała. Wykorzystywany podczas treningu sprzęt (ciężarki, taśmy, bosu, piłki) pozwala na osiągnięcie lepszych efektów w krótszym czasie oraz sprawia, że trening jest ciekawszy.

CARDIO SZTANGI
Trening interwałowy o wysokiej intensywności, bazujący na przeplataniu ćwiczeń cardio z ćwiczeniami siłowymi, podczas których używa się sztang i wolnych ciężarów. Nie ma lepszego sposobu na rozładowanie energii a przy okazji spalenie tkanki tłuszczowej i wyrzeźbienie ciała.

TENING LOTNIKÓW TRX

Trening z masą własnego ciała, do którego wykorzystuje się specjalny zestaw regulowanych pasów. TRX skutecznie poprawia siłę, wytrzymałość, równowagę, chroni układ ruchu przed kontuzjami oraz nadmiernym przeciążeniem.
STEP BASIC
Trening polega na stopniowej nauce prostych układów z użyciem platformy zwanej stepem. Zajęcia, dają mnóstwo radości, pozwalają poprawić naszą pamięć oraz koordynację ruchów, a także doskonale spala tkankę tłuszczową.

TURBO SPALANIE
Trening aerobowy, którego celem jest szybkie i skuteczne spalanie zbędnej tkanki tłuszczowej. Pozwala on ujędrnić i wysmuklić całe ciało. Na zajęciach Turbo Spalanie łączymy ćwiczenia cardio i wzmacniające mięśnie.
TABATA
Trening podkręcający metabolizm i przyśpieszający spalanie tkanki tłuszczowej nawet do 72 godzin po zakończeniu treningu.

TRENING INTREWAŁOWY
Różnorodna, wielopłaszczyznowa, intensywna forma ćwiczeń, które wykonujemy w czynnościach dnia codziennego. Typ ćwiczeń, które nie skupiają się na poszczególnych mięśniach ale na zyskaniu siły całego ciała, poprawia koordynację, równowagę i stabilność, mniej zużywa stawy i mięśnie, zmniejsza podatność na kontuzje, ułatwia życie codzienne.

ZDROWY KRĘGOSŁUP
Zajęcia przeznaczone dla osób prowadzących siedzący tryb życia lub odczuwających problemy z kręgosłupem. Zajęcia obejmują ćwiczenia rozluźniające, mobilizujące, wzmacniające, równoważne i rozciągające poszczególne grupy mięśniowe.
PILATES
Spokojny, płynny trening całego ciała nazywany też treningiem dobrego samopoczucia. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów.
INDOOR CYCLING (ROWERY)
Jazda na rowerze w grupie w rytm dynamicznej muzyki. Z radością można na tych zajęciach spalić do 800 kcal w ciągu jednego treningu!
SMUKŁE RAMIONA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające ramiona, oraz całą obręcz barkową.
JĘDRNE POŚLADKI+UDA
Zajęcia wzmacniające i wysmuklające dolne partie ciała, pozwalają uzyskać zgrabne nogi (uda, pośladki, łydki).
PŁASKI BRZUCH
Ćwiczenia pozwalają uzyskać mocny i płaski brzuch.

FIT LADY
Zajęcia prowadzone w umiarkowanym tempie, pozwalają uzyskać doskonałe efekty spalania tkanki tłuszczowej. Elementy wzmacniania pomogą równomiernie wzmocnić i wysmuklić wszystkie partie ciała, Zajęcia dla osób w każdym wieku i poziomie zaawansowania.
TBC
Zajęcia modelujące całe ciało, prowadzone w rytm muzyki. Podczas tego treningu wykorzystuje się m.in. piłki, stepy, gumy, hantle. Są to zajęcia dla wszystkich, na każdym poziomie zaawansowania.

CROSS TRENING
Trening ogólnorozwojowy, który pozwala na bardzo duże zróżnicowanie ćwiczeń, a co za tym idzie – na osiąganie bardzo wszechstronnych efektów. Cross trening ma całe mnóstwo zalet – pomaga zwiększyć siłę, wpływa na szybkość, zwinność i gibkość, poprawia kondycję i wytrzymałość organizmu. Co więcej, idealnie kształtuje i modeluje sylwetkę.
SENIOR
Ćwiczenia skierowane do osób starszych, poprawiające kondycję i samopoczucie, jak i zwiększające sprawności aparatu ruchowego i równowagę, przyspieszające przemianę materii, poprawiające stabilności stawów kolanowych, wzmacniające kręgosłup i stawy barkowe.

JOGA
To zajęcia wywodzące się z Indii, które prowadzą do osiągnięcia harmonii i wewnętrznej równowagi. Podczas tych zajęć pracuje się nad własnym ciałem, umysłem oraz oddechem. Joga nie tylko wzmacnia ciało, kształtuje sylwetkę, ale poprawia samopoczucie i redukuje poziom stresu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *