Porady treningowe

„Ekscentryczna praca mięśni  TYLKO na maszynach MILON !!!

Ćwicząc na sprzęcie MILON, nie tylko wykonujemy praca koncentryczna, ale możemy włączyć funkcje ekscentrycznej pracy mięśni. Ekscentryczna faza ruchu, angażuje większą ilość włókien mięśniowych, co daje nam ogromne korzyści, w kształtowaniu siły mięśniowej. Oczywiście ćwiczenie musi być wykonywane poprawnie, pod względem technicznym, oraz co NAJWAŻNIEJSZE z umiarkowaną prędkością. Przykładem będzie ćwiczenie na klatkę piersiową w naszym obwodzie ćwiczebnym. Jeżeli pchasz ciężar  od klatki jest to pozytywny ruch, czyli inaczej mówiąc faza koncentryczna. Natomiast opuszczanie ciężaru w stronę klatki piersiowej, to pasywna praca – ekscentryczna faza ruchu.  A wiec jeśli opuszczasz ciężar, rób to w połowie prędkościomierza.  Wtedy nie tylko aktywnie rozciągniesz mięsień, ale Twoja siła wzrośnie.

Niech Siła Będzie z Wami !!! – Jarek”

„Pamiętajmy o ćwiczeniach mięśni brzucha

Mięsnie brzucha spełniają wiele funkcji takich jak: stabilizacja postawy, motoryka w wielu ćwiczeniach, ochronna narządów wewnętrznych, oddychająca, estetyczna (a zwłaszcza na plaży 😉 a nawet funkcja odpowiedzialna za mowę. Mięsnie brzucha, są specyficzne pod względem regeneracji, a wiec można ćwiczyć je codziennie przy zachowaniu odpowiedniej intensywności. Należy trenować tę grupę mięśniowa na końcu sesji treningowej. Zmęczony brzuch to mniej stabilna postawa, która może doprowadzić do kontuzji. Jeśli  w danym treningu zamierzasz ćwiczyć tylko brzuch nie zapomnij o rozgrzewce aerobowej. Bardzo WAŻNA jest tez technika danego ćwiczenia!!! Nie możemy po wykonywanej sesji odczuwać ból w kręgosłupie, a zwłaszcza w odcinku szyjnym oraz lędźwiowym. Po bardziej szczegółowe informacje zapraszam do naszych Trenerów 🙂

Teraz Twój ruch – zacznij trenować brzuch !!! Jarek”

Zapraszamy do galeri video z kilkoma przykładowymi nagraniami

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *