FAQ

Czy na wizytę muszę mieć skierowanie od lekarza?
Nie. Skierowanie od lekarza nie jest konieczne do umówienia wizyty, jednakże wszelkie skierowania na zabiegi oraz wyniki badań (np. USG, RTG, MRI itp.) są mile widziane. Pomoże nam to w doborze odpowiedniej formy terapii.

Jaką pomoc otrzymam podczas konsultacji fizjoterapeutycznej?

Podczas konsultacji poprzez zebranie odpowiedniego wywiadu z pacjentem oraz badanie funkcjonalne chcemy ustalić jaki jest główny problem. Poprzez odpowiednio dobrane testy dokonujemy oceny funkcjonalnej pacjenta, na podstawie której możemy w dalszej kolejności dobrać odpowiednią formę terapii. Pomocne będą również: diagnoza lekarska oraz wyniki badań dodatkowych.

Czy przed pierwszym treningiem mogę jeść i pić?

Zaleca się niespożywanie jedzenia i napojów na półtora godziny przed badaniem.

Czy otrzymam instruktaż ćwiczeń do domu?

Tak, jest możliwość otrzymania indywidualnie dobranego zestawu ćwiczeń do domu. Także po każdej terapii pacjent otrzymuje od nas kilka ćwiczeń do wykonywania w domu.

Jak zachowywać się w Klubie?

Przestrzegaj regulaminu, odnoś na miejsce wszystkie hantle oraz innego rodzaju przyrządy, bądź kulturalny, pomagaj innym osobom, gdy widzisz, że ktoś sobie nie radzi. Z klubu Stary Hangar nie mogą korzystać osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.

Na zajęcia fitness przychodź z maksymalnym 10 minutowym opóźnieniem.

Jak mogę zapisać się na wizytę?

Na pierwszą wizytę pacjent zapisuje się  telefonicznie. Na kolejne spotkanie (oprócz dwóch powyższych sposobów) można umówić się bezpośrednio u fizjoterapeuty.

Na zajęcia grupowe jest możliwość zapisu przez Strefę Klienta.

Czy trening MILON jest dla mnie?

Dzięki indywidualizacji obciążeń, Milon może być stosowany zarówno przez osoby początkujące, jak i zaawansowanych sportowców (jako rozgrzewka lub uzupełnienie podstawowego treningu). Ergonomia i bezpieczeństwo maszyn pozwalają na ćwiczenia także osobom starszym oraz po urazach.

Różne obciążenia mogą być generowane podczas cyklu ruchu. Dzięki temu unikatowemu rozwiązaniu mięśnie pracują w dwóch fazach jednocześnie: ekscentrycznej i koncentrycznej. Ciężar może być ustawiany dla każdej z tych faz z dokładnością co do 1 kg.

Możliwość takiej adaptacji urządzenia powoduje, że trening jest 30% bardziej efektywny niż na zwykłych urządzeniach opartych o ciężary. Dzięki temu rozwiązaniu istnieje możliwość ustawienia różnych treningów w zależności od ustalonych celów treningowych oraz możliwości trenującego.

Co jeśli zapomnę lub zgubię kartę?

Jeśli zapomnisz karty, bez obaw zgłoś się do Trenera, który na czas treningu wyda kartę zastępczą.

W razie zagubienia karty zostanie wydany duplikat.

Czy mogę zmienić ustawienia maszyn podczas treningu?

Tak, jednak zmiany obciążeń w głównej mierze spoczywają na trenerach, którzy ustalają plan treningowy.

Czy posiadając kartę Multisport, OK System lub Fit Profit mogę korzystać z maszyn MILON?

Oczywiście! Każda osoba uczęszczająca do naszego Klubu ma możliwość wyrobienia karty do maszyn MILON.

Czy na terenie Klubu dostępne jest WiFi?

Tak! Zapytaj w recepcji o hasło

Czy potrzebuję kłódkę do szafki?

Nie. Nasze szafki działają na indywidualny czterocyfrowy kod ustalony przez Ciebie ? Dzięki temu masz pewność, że nikt nie zajrzy do Twojej szafki podczas Twoich ćwiczeń.

Pamiętaj jednak zabrać wszystkie rzeczy z szafki, gdyż o godzinie 22 wszystkie szafki zostają opróżnione przez obsługę. Gdybyś jednak zapomniał czegoś, zgłoś się do Recepcji!

Czy koszt pakietu może być refundowany przez NFZ?

Nie. Jesteśmy firmą działającą wyłącznie w sektorze prywatnym

Kto może korzystać z usług Centrum Zdrowego Ruchu?

Z usług tak naprawdę może korzystać każdy. Osoby niepełnoletnie mogą korzystać z usług oferowanych przez Centrum Zdrowego Ruchu poprzez pisemną zgodę rodzica/opiekuna.