Działamy dalej!

Nasza strefa Squasha i Tenisa stołowego czeka na Was!

 Jeśli przygotowujecie się do współzawodnictwa sportowego w sportach sprawnościowych, sylwetkowych czy siłowych to umożliwimy Wam trening w ramach zorganizowanych bloków zajęć sportowych na strefie siłowej!

Zajęcia online!

Ruszamy z zajęciami online!
Już od środy, będziemy się z Wami spotykać trzy razy w tygodniu o godz. 19.15.

 

 

Pierwszy raz ? Odbierz darmową wejściówkę

Zadzwoń do nas i dowiedz się jak to zrobić

Strefa Cross

Trening

 Znudzeni tradycyjnymi treningami na salach fitness czy siłowni? Proponujemy Wam nową odsłonę treningu, która robi furorę w Stanach Zjednoczonych i na całym świecie! Wysoka intensywność ćwiczeń i wykorzystanie ruchów funkcjonalnych sprawia, że na tych zajęciach poprawisz swoją sprawność, spalisz zbędne kalorie i poprawisz wygląd całej sylwetki! Trening crossfit’owy polecamy zarówno początkującym i zaawansowanym Panom, jak i Paniom.

Przyrządy

Cross Strefa jest idealnym miejscem dla twórczego treningu z wykorzystaniem kettli, piłek lekarskich i wall ball, sandbag, sztang crossfitowych, zestawu lin i drabinki do wspinaczki, opony antystresowej, sanek, itp.

zalety i cele treningu

Dla kogo jest przeznaczony cross trening? Dla każdego kto chce być aktywny fizycznie, niezależnie od tego, w jakim jest wieku, czy posiada jakieś doświadczenie w innych dziedzinach sportu, jaki jest poziom jego kondycji i jaki cel zamierza osiągnąć dzięki treningowi. Największą zaletą treningu jest to, że intensywność ćwiczeń jest dostosowana indywidualnie do danej osoby, do jej predyspozycji (wieku, doświadczenia i kondycji). W związku z tym taki trening może zacząć nawet niewytrenowana osoba. Jednak wówczas warunkiem powodzenia treningu jest regularność i zwiększanie intensywności w miarę wzrostu wytrenowania, ale przecież każdemu własnie na tym zależy.

Lepsza kondycja

Ten typ treningu skutecznie poprawia ogólną kondycję organizmu. Systematyczne treningi budują siłę mięśni, dynamikę i wytrzymałość. Poprawiają gibkość oraz elastyczność mięśni, ścięgien i więzadeł, pomagają zapobiegać kontuzjom i przyspieszają rehabilitację.

Poprawa rzeźby

Odpowiednio dobrany zestaw ćwiczeń, powoduje m.in. spalanie dużych ilości kalorii, czyli tracenie zbędnych kilogramów i rzeźbienie swojego ciała.

Poprawa samopoczucia

Intensywność tego typu treningu powoduje wydzielanie endorfin, dzięki czemu poprawia samopoczucie i generuje wydzielanie hormonów szczęścia, pomaga pozbyć się codziennego stresu. Cross trening ma również bardzo pozytywny wpływ na układ sercowo-naczyniowy.

sprawdź nasze pozostałe strefy