Działamy dalej!

Nasza strefa Squasha i Tenisa stołowego czeka na Was!

 Jeśli przygotowujecie się do współzawodnictwa sportowego w sportach sprawnościowych, sylwetkowych czy siłowych to umożliwimy Wam trening w ramach zorganizowanych bloków zajęć sportowych na strefie siłowej!

Zajęcia online!

Ruszamy z zajęciami online!
Już od środy, będziemy się z Wami spotykać trzy razy w tygodniu o godz. 19.15.

 

 

Pierwszy raz ? Odbierz darmową wejściówkę

Zadzwoń do nas i dowiedz się jak to zrobić

Strefa wolnych ciężarów

Trening

W przeciwieństwie do treningu na maszynach zakres Twoich ruchów w ćwiczeniach z wolnymi ciężarami nie jest niczym ograniczony.Dzięki temu w ruch zaangażowane są także mięśnie podpierające i podtrzymujące ciało.Trening z wolnymi ciężarami jest więc intensywnym treningiem dla zaawansowanych.

Przyrządy

W strefie wolnych ciężarów masz do dyspozycji odpowiednio dużo miejsca do ćwiczenia. Możesz przeprowadzić trening przy użyciu różnorodnych hantli, sztang, wyciągów, ławek do wyciskania, atlasów, maszyn na nogi i wielu innych najlepszej jakości przyrządów.

zalety i cele treningu

Ćwiczenie z wolnymi ciężarami to także znacznie lepszy sposób na wzmocnienie więzadeł, stabilizatorów i ścięgien. Jest to zatem idealny sposób treningu dla osób uprawiających sporty wymagające mocnych stawów – np. biegaczy, siatkarzy czy koszykarzy. Ale nie tylko oni mogą skorzystać na wzmocnionych więzadłach – dla kulturystów jest to podstawa do tego by w przyszłości móc bezpiecznie zwiększać obciążenie przy innych ćwiczeniach lub przy podnoszeniu sztangi.

Zwiększenie siły

Duże obciążenia umożliwiają trening siły maksymalnej oraz, dzięki swobodzie ruchów, poprawiają koordynację mięśniową.

Przyrost masy mięśniowej

Hantle i obciążniki do sztangi o różnej masie wspierają wzrost twoich mięśni.

Poprawa rzeźby

Odpowiednio zaplanowany trening umożliwia rozbudowę mięśni i jednoczesną redukcję tkanki tłuszczowej – w ten sposób możesz sprawić, że Twoje mięśnie staną się bardziej widoczne.

sprawdź nasze pozostałe strefy